Saturday, October 2, 2010

3 terhangit

gue konvo ari isnin..so utk tribute to gue pny life 4 tahun study ni, gue nak wat carta 3 terhangat (atau baca: hangit) pengalaman gue di taman ilmu dan budi ni...

3. Sempat merasa dok Gombak..masa tuh xde kenderaan..kawan2 yg ada motor pon dah ada partner tetap nak tumpang...so, aku ni ngan xde apa2, biasa guna bas dr Abu Jahal-skrg Salahudin - nak gi ke kelas...ada sekali aku balik kelas jalan..jarak amtlah hazab dgn panas membahang..panas ok, mgkin kena jalan 20 min gtu turun naik bukit baru smpai bilik..tgh2 tuh dh dekat Sumayyah, ada brother ni teman, motor dia mcm uzur jek....tapi sbb hati baik pny pasal nak gak la tumpangkan aku...tp dia dah sound awal2, smpai tangga tepi je boleh, motor dia xmampu nak bawak aku daki jalan menegak ke atas....haha...mati r aku mcm sedey pon ada, nak gelak pon ada...dia tumpang pon dah cukup baik kan...moga pahala untuk dia...

2. Kenal senior2 aku...masa mula2 wa wat xtau jek...dorg penah ajak makan spaghetti kat biik dorg tapi aku ngan kwn2 tak pi...pastu mampus kena cop sombong..haha..sekali kenal dorg ni amatlah meletop...sume pala msuk gan aku...selalu bersepau bilik dorg...borak2...odah2 (istilah dorg la)...tgk tv...sampai skrg hubungan kiteorg rapat...paling best ialah masa balik kenduri pamie..masa tuh kami dok borak2 xtau la mmg best giler..mcm2 kami borak...tapi sume xleh citer r...aku gelak jek sepanjang nak balik ktn...geng2 senior aku ni mmg pengalaman tak terlupakan....

1..taraa......menduduki carta no 1 alias paling hangit...aku patahkan kerusi masa ujian Physio..dalam tgh2 exam leh patah, mmg suwei betol...haha....balik tuh, meriah aku kena gelakkan ngan kawan2...mmg wtf betol...haha...

3 comments:

Anonymous said...

i like no.1, 2 dan 3
so apa result physio hg?
haha mesti meletop kan?!!

~dazz~

Kunangsepi said...

haruslah meletop...nd kan..meletop sokmo....

bdw, judin masok Rector list..tuh utk >3.5 kan????

Anonymous said...

rector list utk sesapa yg dpt DL 4 sem berturut-turut..tu yg ak tau la...

~dazz~