Monday, March 15, 2010

Best giler r

Tahniah Dato'Lee Chong Wei atas kejayaan menjadi juara All England edisi 100...satu pencapaian terbesar dlm karier dia...skrg Juara Dunia jek yg belom digapai....pingat olimpik dah ada..walopon bukan emas kan..

bdw, aku xtgk r final, masa tuh on the way balik uia..tp syukur ada faiz yg bagi update dr semasa ke semasa...cukup dgn komen2 n point terkini...aku bersyukur ada kwn yg sama minat mcm faiz ni...jadi hidup ni lebey bermakna..selain dia, yg minat giler badminton ni mcm fadu, pian, farid...seb bek tak keseorangan aku..

aku pi 3 hari 2 mlm r sympo kat upm..overall ni pengalaman paling best nak tutup my study time with very sweet memories..

event ni dah jadi grand giler...so, mmg rugi sapa yg xpergi tuh...byk kot bende leh blaja dr research2 U lain..dorg mmg hebat dlm bidang ni..

antara yg xleh lupa bila nak balik uia gombak sabtu tuh, aku, apiz, n shay dah beria naik bas kecik yg sampai awal tuh..masa tuh adik2 junior pon naek..sat je dorg duduk pastu kecoh turun belaka..aku pelik napa pulak..dorg kata bg fourth year je naik..

ehh, pelik aku..kami bertiga stay je dlm bas tuh..kami dok perati org dr tingkap bas tuh, mcm2 gaya..mcm2 cerita..kami saja je buat dialog dr dlm..klaka giler..puas aku gelak ngan shay n apiz...masing2amek watak cipta dialog berdasarkan gerak geri org yg depan lobby..mmg lawak giler...series best..

lagi best bila aku dok blkg ni jalan kat jejambat mana tah tak rata..melambong teros...series aku dr ngantok teros terkejot...shay n apiz dok gelak2 jek..haha..mmg best..

byk tol exp dapat gi sympo ni...kenal junior2 yg aku dh jumpa dlm lab arituh masa aku sharekan exp wat fyp..dorg masa tuh aku xkenal pon, la ni dh kenal wah best r..ramai pak lawak2..tergelak2 aku dok kutuk2 lagu choir tuh sekali dorg pon join skali..apa lagik mmg terbaekk r....rilek jek kami gelak2 kan....haha..

aku tak nyesal r byr mahal utk pi ni..best giler...menyudahkan sem last ni dgn seribu memori indah..haha...

4 comments:

dazzrique said...

wah..besnya jenjalan...

Kunangsepi said...

harus la best....sumenya indah..haha....paling best gak bhenti tepi lrt mana ntah, ada warung nasi lemak, series pedas giler....menitik2 air mata aku...haha..

Unknown said...

aku ada benda nak share dengan ko pasal perbandingan research student2 biomed UIA dengan U lain. tapi kang macam mendedahkan isu yang sepatutnya dibincangkan di belakang tabir. kalau nak tahu, chat ngan aku bila2 masa. hehe...

Kunangsepi said...

yup..dats why aku xulas sgt pasal sympo i..snsitif ni..kita chat bla2 ek..