Friday, November 12, 2010

Doctor champ



Since Asian Games Guangzhou has opened officially, so a Korean drama-Doctor Champ is very relevant....suka betol aku ngan drama ni....satu sebab dia gabung doctor ngan sukan (hero adalah atlet judo)...

dua, sbb aku rasa bosan gak ngan drama Korea yg meleleh2 n leh teka endingnya....haha...Doctor champ ni lain dr yg lain....dia ada cinta, tapi moderate jek....dia ada medic, tapi xde la mcm Iryu....dia ada sukan, tapi dia xfokus satu jenis sbb setting tempat adalah institut sukan Korea..

suka tgk atlet2 dlm citer ni blatih....n dpt injury..biasa r kan, cedera2 lutut la...aku teringat plak Zaquan n Aidil yg cedera lutut....pastu ketua dr dlm citer ni aku teringat Datuk Dr Mazlan ke apa kalo xsilap yg handle ISN....huhu...

lagi2 dorg prepare nk ke Guangzhou, so mcm citer ni real life la..suka2...

ada satu epi, dia lwn kwn baik dia dlm kelayakan Sukan Asia dlm judo....dia menang emas tapi dia xsangka leh sebabkan kwn dia lumpuh....serius sedey giler...dia dah janji nak gi jalan2 pas pertandingan...

kwn dia kata nak gi mana-dia kata pulau Jeju...kwn dia xnak-dia kata ko ingat ni honeymoon ke...haha...nak tergelak aku...last2 kwn dia kata gi pantai la...

sedey sbb hajat dorg xsampai....dorg nak rest before gi Guangzhou....lumpuh bwh badan beb sebab jatuh kepala dulu terhentak....

best2....overall: aku bagi 5 bintang terus citer ni...x cliche....xde nak meleret2 haram jadah....xde nak pelik2 sgt..just simple n nice...

No comments: