Monday, November 22, 2010

Tribute: Lee hyo jung


bersama pasangan serasinya-Lee yongdae masa menang emas Olimpik Beijing 2008..

this entry is a special tribute to Lee hyo jung....amboi terkejut giler aku mlm ni, sbb terbaca dia nak bersara after Guangzhou...

baru jek aku post kat fb psl dia ni...aku kata dia ni xkisah la kalo ganding ngan anak2 ikan (refering to her compatriot-Lee yongdae n latest Shin Baek Chol yg muka jambu giler), mesti dorg jadi mantap..

sbb tuh aku syak dia ni yg hebat...sbb psgn dia mesti muda2, tapi dorg leh get along...masa Beijing 2008, emas ngan Lee yongdae....terbaru kat Guangzhou 2010, menang emas ngan Shin Baek chol....


bersama pasangan terakhir dia-Shin Baek chol menang emas Sukan Asia Guangzhou 2010...

dia kata dah byk bende dia capai dlm badminton, pasni dia nak sambung belajar n buat bende lain dlm hidup..

aku sedey r....sebab aku suka dia ni, dia hebat dlm gelanggang..n muka dia yg agak berusia nmpak mcm keibuan....

sedey aku rasa sama mcm bila Zhang Ning bersara....yg tuh lagi la..aku tgk dia menang emas Olimpik kali ke-2 lwn Xingfang...n dia menanges masa lagu kebangsaan China dimainkan...aku pon larut tgk.....sedey nya..


Zhang Ning menangis masa menang emas Olimpik Beijing utk kali ke-2 berturut2...skrang dia jurulatih single wanita China....i love her...

yelah, great players come n go...for a just a fan like me, im missing them a lot....i hope after the retirement, they can live happily wif their family...had a new carrer...but to forget them is hard for me...

Lee hyo jung, anyongha gaseyo....sob3...

No comments: