Tuesday, January 24, 2012

Aku dan Kpop

aku kan terus terang...masa mula2 aku xsuka group2 Kpop...haha...ye weh..aku menyampah betol...lagi2 SUJU sebab bayangkan ada 10 ahli menari2 atas pentas....aku selalu rasa xroboh ke pentas ramai2....serabut2..pastu aku benci SNSD gak..the same reason....ramai sgt ahli...

satu je group Kpop yg aku boleh terima...FT island...tu pon sebab dia band, xde menari2....aku mmg suka lagu2 dia...aku xpaham...tapi sore Hongki tuh mcm ada emosi...mcm leh rasa lah kalo dia nyanyi...

tapi kan langit tak selalu cerah...org kata xkenal xcinta...hambek ko...dr benci2 tuh sekarang jadik suka plak....tu SUJU yg aku kutuk2 dulu tuh skang ni fav betol lagu Mr simple dia..suka tgk dorg menari...gerak2 tangan....lagu2 Sorry2 dorg pon best..Bonamana lah...hish2..

skang ni suka gak banyak lagi group...SNSD, T-ara, KARA, BEAST, CN BLUE, n lately tgk tarian X5 utk lagu Dangerous mcm smart jek...haha...

tu lah...xelok kutuk2 orang..lama2 jadi suka....kesimpulan kat sini: dengar dulu, tengok dulu, baru judge..ni lom apa2 dah bajet runtuh2 pentas bagai..haha...

No comments: