Tuesday, January 3, 2012

2012 here we go

Selamat menyambut tahun 2012...hmm..apa ek nak citer...sebenarnya mcm2 nak citer tapi malas jek nak taip...mungkin nak citer hepi sebab 30 Dec aku dpt email dapat Mybrain..alah Mybrain je pon..xde lah fancy sgt kan...bukan mcm org len yg dpt NSF lah, Khazanah lah, TPM lah...

aku hanya bersyukur sebab dia akan bayor baki 3 sem aku...sebenarnya aku xde mslh nak bayor sendiri since aku kan ada elaun RA...cuma kalo dah nak bg biasiswa aku terima jek...alah, anggap je galakan utk aku habes cepat sket research ni...

skang ni aku masih tunggu cell...bila nak sampai ni...tersekat lagi kat kastam America...aku rasa sebab byk sgt cuti mcm krismas lah, thanksgiving lah...so, aku harap kalo sampai nanti aku dah betol2 mahir nak culture cells...skang tgh belajo lagik guna cell org..so far hidop jek..

oh ye, skang ni aku ada hobi baru..aku suka baca biography org...aim pasni nak beli biography Dato' Lee Chong Wei - dare to be a champion...aku mmg nak tau apa isi hati atlet favourite aku ni..aku nak tau guana dia mula2 dikesan bakat dia...sapa yg mula2 nampak bakat dia....mcm mana dia train hari2...

dengar dia ni sgt berdisiplin...bangun pagi train....aku nak tau apa perasaan dia masa tewas ngan Lin dan di Olimpik Beijing 2008 n Kejohanan Dunia 2010...aku nak tau dia kecewa sampai xleh tido ke...cant wait...

setakat ni dulu lah entry pertama 2012...ok...ciao..

No comments: