Friday, June 19, 2009

Perpisahan ini..



Iwa, Yuen, Aku, Mila, n Ira..semua ni dak UPM..

Semalam 4 org kwn sepraktikal ku dr UPM mengucapkan selamat tinggal selamanya..dorang kena buat 8 minggu jek..so semalam kami semua bawak hadiah utk ditukar2..hadiah aku dpt dr Priya..sgt chantek..botol kaca dlmnya ada lampu so boleh la aku guna buat lampu tido..terang giler plak tuh..kat tepi botol tuh ada la cangkerang2 siput buat hiasan..Thanx Priya..ayat dia paling menyentuh hati..

A TRUE FRIENDSHIP CAN BE FORMED IN A SHORT PERIOD..JUST LIKE THE FRIENDSHIP FORMED BETWEEN US..KEEP IN TOUCH...

kan betol tak aku kata ayat dia best..bdw, ayat aku punya hadiah lagi best..tapi tolong jgn muntah k..haha..

A FRIEND IS HARD TO FIND..
A GOOD FRIEND IS MUCH MORE HARDER TO FIND...
A HANDSOME, CHARMING, GORGEOUS, & KIND-HEARTED FRIEND LIKE ME IS 1000X HARDER TO FIND...


terus dorang pitam sebab gelak kaw2 punya...

ntah apa2 la dorang ni..aku punya spontan buat ayat tuh boleh dorang gelak mcm la aku ni Nabil..gilo..

masa nak balik semalam dlm kul 5, aku tgk air mata dah memenuhi mata Ira..aku ingat dia feeling2 nak sedey, direct je aku sound WEI IRA, KO NI DRAMA QUEEN SGT, KO INGAT NI ANAK WAYANG KE??...member diam jer n kesat air mata...

Alamak, baru aku perasan mmg nanges betol la pulak...terus rasa bersalah...mmg la pmpuan ni kan hatinya lembut..senang mengalirkan air mata..

Pastu yg pmpn2 ni berpelukan sakan la bagai tiada hari esok..tgk2 empangan air mata Iwa plak pecah..bercucuran la air mata depa..si Yuen tak nanges lak..Mila plak hilang ntah ke mana, jumpa staff kut..



Jamuan perpisahan dah dibuat, hadiah sudah bertukar tgn..tandanya sudah hampir berakhir kisah 20 org dak praktikal kat HoSHAS..


aku plak rasa sedey, tapi takde la nak nanges bagai..tak rasa apa pon..just rasa kehilangan la sbb aku mmg rapat ngan 4 org ni, makan lunch sokmo semeja..

Iwa siap pesan lagi kawen kena ajak dia..aku gelak2 je la..

mcm tu ek perasaan org nak berpisah..depa sedar yg mgkin hari tuh last dpt jumpa kwn2praktikal..bak kata Iwa, takkan nak buat Reunion Praktikal...haha...

Aku taktau la apa perasaan aku masa hari last 3 July nanti..adakah aku juga akan berasa sebegitu sedey spt mereka..biarlah masa menentukan..

6 comments:

Unknown said...

selepas meninggalkan hospital tempat buat praktikal tahun lepas, tahun ni aku dapat sms drpd syafiq sulaiman yang buat kat tempat yang sama:

wei ko bila nak datang makmal lagi? orang2 sini rindu ko. alang2 datang bawa la signature ko.

haha!

Kunangsepi said...

huhu..signature ke?popular ke ko tuh?

kan. praktikal mmg best kan..kat mana2 pon sama, semua best...unless kita malas nak pi...

Unknown said...

sila sedar. signature aku di situ bermaksud masakan aku. hehe..

Kunangsepi said...

ler..ko punya karipap ke ngan spaghetti..

bdw, aku ingat lagi blaja kelim karipap ngan ko

walopon fail tp skang boleh kt dh improve la..tq

Anonymous said...

ayat priya tu mmg superb...tp ayt owner blog nie mmg tak leh bla..kahkah...kite tnggu 3july nie k..jgn2 ngis siap peluk tiang tak nk balik kuantan dah...hahaha

Anonymous said...

"A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words."
- Sent by Donna Roberts