Saturday, June 13, 2009

Sehari memekak

Dalam dok nervous bila nak finalise slide presentaxn yg tak siap2 gak pdhal minggu dpn dah kena present, sempat lg aku pi Xanax karaoke family ngan adik aku kat Teruntum..ni tarikan baru kat Teruntum la after Star Screen Cinema..karaoke family mmg konsep baru kat Kuantan ni...so far yg kat Wong Ah Jang banyak la tapi agak gusar la memikirkan betapa Hadyainya jalan kat situ..

Xanax ni mgkin milik org Islam kut..sebab ada surau n tandas disediakan..siap dlm bilik tuh ada papan tanda tulis TELAH MASUK WAKTU SOLAT, SURAU DISEDIAKAN..bagus jugak idea nak ingatkan makhluk2 yg ralit memekak kat dlm bilik tuh spy stop sekejap bila masuk waktu solat.tunaikan kewajipan dulu before nak memekak bagai nak rak pon..

So, aku ikut la kehendak adik yg nak bilik VIP dgn kadar sewa bilik RM40 sejam..mmg pilihan yg terok since mana ada logika bilik besar gedabak yg nyanyi 2 org je dlm tuh..takpe, yg penting kena manfaatkan la bilik yg dah tersewa ni..sbnrnya kalau amek bilik small dgn RM 20 pon dah ok..sofa dia rapat2 gak la tapi ok la kalau yg dtg setakat 2 org..

Kami menghentam la melalak bagai nak tercabut anak tekak..setakat suara ke laut mcm aku mmg la tak perlu ditanya best ke tak..lagu paling off-pitch aku nyanyi lagu Bila ku rindu aku sebut namamu-Siti Fairuz..mmg gila babai tak gheti nak ikut bunyi uuuuuuu yg bersepah2 tahap dewa..serius boleh bagi D terus grade..

So, overall puas hati la nyanyi kat situ..walaupun air yg dipesan depa lupa nak hantar, tp Xanax mesti dikunjungi lagi ni..lagi2 kalau habis exam..fuhh..terangkat beb...melalak pas merdeka tamat exam, habis semua ilmu berciciran kat dlm tuh..keluar2 terus tak ingat H20-Water..haha..

3 comments:

Unknown said...

sem depan bawa aku ke situ weh!

Salahuddin Harith said...

sanggup habiskan duit nd oi..belanja aku lagi bagus..hehe

Kunangsepi said...

kan solah..berhabis betol kan semata2 nak melalak..tak selalu la solah oi..mgkin sekali setahun jek..

zaki, aku tak mo bawak ko sbb sore ko seribu kali lg sedap dr aku..sekian..haha..