Saturday, December 12, 2009

Msia menang, aku senang



Sukanya dlm hati bila Msia 2 Thai 1 dlm bola sepak..ni hot stuff dri Laos..hebat tuh kalahkan Thai, dorg juara 8 kali n 1st time xlayak semi dlm 36 tahun..aku mula2 mmg langsong xberharap la nak Msia menang..Thai okay..bukan calang2..no 1 dlm ranking among Asia tenggara..

bila my fren Fadu msg Msia menang, aku terkejot woo..overwhelmed org putih kata..siap call dia nak pastikan betol ke menang..hebat2..harap semi isnin nanti boleh kalahkan tuan rumah laos n pi final..yahoo..aku doakan Harimau Malaya semua di sana..

oo ye, now i'm having new blog..this one khas untuk subjek Computer Aided Drug Design...sebenarnya madam bagi jek guna blog yg dah sedia ada..tapi aku xnak la ramai plak yg dtg Kunangsepi ni..ni personal blog..aku bebas bersuara..xnak ada sekatan2 memandangkan madam akan baca blog ni..so, untuk blog baru tuh, my name dah jadi nd oppa..maksod dia abang nd dlm Korea..haha..siap geli2 lagi kwn2 aku yg phm tulis kat Fb..ada aku kisah..haha..

sana full English tau..projek khas kan..kena tulis progress FYP..xtau la apa rancangan sebenar madam tuh..yg pasti aku suka..aku kena asah English aku..n aku nak jadikan ia rumah aku la..tempat kwn2 seBIomed leh dtg singgah..kat sini tak semua yg tahu..coz again people, Kunangsepi is very personal..yg dah tahu n sokmo baca tuh senyap2 sudey..tak payah la kompang2 plak kat org..

nak baca blog di sana, klik je kat sebelah ek..adios..

3 comments:

TimMie said...

amboi nd da tgk ur beautiful ke? kte xtgk ag..huhu

Kunangsepi said...

tak la..saja je letak gmbr2 korea walopon xberkenaan ngan cerita..

Anonymous said...

Good day !.
might , probably curious to know how one can make real money .
There is no initial capital needed You may begin earning with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you thought of all the time
The company represents an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

It is based in Panama with structures everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become really rich in short time?
That`s your choice That`s what you really need!

I feel good, I began to take up income with the help of this company,
and I invite you to do the same. It`s all about how to select a proper companion utilizes your funds in a right way - that`s AimTrust!.
I earn US$2,000 per day, and my first deposit was 1 grand only!
It`s easy to get involved , just click this link http://copejahe.freehostyou.com/ezoqus.html
and go! Let`s take our chance together to get rid of nastiness of the life