Wednesday, February 10, 2010

Merapu meraban dini hari

oh yes, aku ada exam lagi jumaat tapi mlm ni sibok nak update...bosan la baca2 penat aku..baru tadi lepas azab CADD yang xberapa nak memberangsangkan..

start2 je ada bunyi siren kecemasan n sore technician wat 1, 2, 3 testing..mmg petanda buruk la tuh...bunyi yang beberapa saat tuh menyebabkan jiwa kacau di situ gak..haha..tengok kanan, Fad kemain lagi jwn panjang2, aku dah psiko, tengok kiri Sam terdiam, kira satu kapal la ni..tengok depan, Zek n Jaz pon mcm dok tak bergerak tgh pikir..ooh, hatiku suka...yes, ramai gak yang terkaku beku di exam hall 1 KOS yang sejuk itu..

makanya aku harap la lulus..markah sume 60 M walopon carry mark hanya 20 M...

oh mlm ni gak acara add staff HOSHAS kat fb..ada yang dah baru bukak, en isham ni...dulu aku beria soh Wani ajar biar dia ada fb..last2 dah ada la skrg..kira ok la kan, dulu dia kata bukan zaman dia dah IT2 ni..pdhal umur baru la 35..fb ni tak de had umur la...sapa2 pon masuk..even Najib pon ada Fb skrg ni...

n aku baru tau Cik Aina kat lab Serology dah smbung study...hah amek kau dia dah buat PHD...tak giler dia ni mmg suka ngan buku..katanya dia la peminjam buku2 kat library HOSHAS tuh..n sanggup dia potostat buku tebal Microb...tau lah minat kan...

ingat lagi dulu dia suka bercerita ngan aku..psl pengalaman dia interview jadi SO..dia kata mungkin dia dpt sebab dia bwk thesis dia..org len tak bwk..pastu keje 2-3 tahun study Master plak..cuma rugi la dia xnaik pon tangga gaji pdhal kelayakan tinggi..

skang dah buat PHD plak...mmg suka no dia study ni..cuma aku xminat sket bila dia suka rendah2 kan dak Diploma..mmg la dorg jadi bawahan dia nanti, tapi aku xrasa dak diploma ni terok..dorg leh jek sambung degree bila2..its a matter of time kan..

n for that matter jugak la I should stop merepek...

kembali menelaah sebelom esok ko gelabah sebeban tak masuk..

P/s: Aku nak post cerpen la...tajuk Nasi lemak cinta....tunggu tau...tak buat lagi, lepas exam la aku tulis..yg penting ni cerpen pertama aku n dah ada la rangka sket2 dlm pala..huhu..takbest ni komen la ek..

1 comment:

dazzrique said...

oh cadd ku sayang....
engkaulah buah hati pengarang jantungku..
rindu sama kamu..
kerna kamu lah penyeri resultku dulu
haha..