Thursday, February 4, 2010

Sebuah monolog si Kunangsepi



Emosi umpama ombak di lauatan hari ni...mmg sekejap naik menggulung sekejap reda...aiyoo....tak ubah emosi yang tak terkawal...

tapi aku sedar aku manusia biasa jek...mmg wajib la ada emosi dan kestabilannya pon boleh dipersoal....

setenang2 air di kali hari ni bergelora habis..maka yang terpendam selama ini terluah satu demi satu...

Fb sebagai medan pembuka bicara dan Fb juga aku tutup segala2 kesilapan dengan memohon ampun dr Allah...semuanya diusahakan agar kembali pulih seperti sediakala..

sebenarnya meluah di Fb bukan cara yang baik....komen2 dtg dari dak2 Envistry membuatkan aku malu pulak dah membuka pekung sendiri...mesti dorang sedar CPR tak seindah yang disangka...

tapi dah xboleh wat apa sebab semua dah terjadi...hampir berpuluh2 mesej barulah dia menjadi tenang...aku taknak jadi lebih keruh dengan pelbagai insiden akan menyusul...

bukan ini yang aku harap untuk mengakhiri kerjaya sebagai undergrad student...

dan bukan ini caranya aku mahu kelas berpecah belah..

tapi gunung amarah sudah meletop..mengeluarkan laharnya...

dan aku hanya insan biasa....undo the mistakes before it is unrepairable...

semoga hari ini akan menjadi titik tolak baru akan cerita2 indah akan datang..

No comments: