Saturday, July 3, 2010

Mereka pergi dulu



hari ni kwn aku masa kelas darjah 3 Dinamik 1995 tag aku gambo kelas dulu..can u imagine its like 15 years ago..aku tgk muka sorg2 ada yg masih tinggal kat memory aku ni..ada yg aku xkenal dah..

aku tau dlm kelas ni, ada sorg yg meninggal dunia awal..xsilap aku nama dia Khairul Anuar..dia anak guru besar..yg lagi ironi dlm gambar ni, dia berdiri sebelah kanan aku..n to make it more dramatic, masa seminggu sebelum dia meninggal, we met at Taman Tas..

dia yg dulu tegur aku..masa tuh aku dah sekolah Irsyad or dah masuk Ihsan..aku pon xingat tahun bila..aku terharu masa tuh Anuar ni igt aku lagik..dia senyum sebelum kami pisah kat kedai tuh..

seminggu lepas tuh makcik aku kata, anak Guru Besar meninggal kena langgar depan sekolah..dia bawak basikal masa tuh lintas jalan..

n aku shocked giler...dah lama xjmp, minggu lepas dia tegur aku, n dia dah xde skrg ni..akibat kmlgn tuh, kerajaan buat jejantas utk budak2 sekolah batu 8 nak melintas ke taman tas..

n today via fb aku baru tau ada sorg lagi dlm gambar ni yg meninggal..nama dia Wazir Anuar..maksodnya ada 2 Anuar dlm kelas 3 Dinamik yg pergi dulu...

aku terkejut sebab aku xpernah join reunion kelas ni..aku segan nak jumpa org yg ntah ingat lagi ke tak kat aku..

semoga roh mereka berdua dicucuri rahmat..Al-fatihah...

No comments: