Thursday, July 22, 2010

My bright future..hopefully....

it has been quite a long time i didnt update this kunangsepi....yelah aku bukan ada bende nak citer..tak pergi Korea mcm Solah...dengki2..bila baca pengalaman travelog dia rasa mcm best ke, mcm pergi negara yg asing dgn Islam ni susah betol..Beijing aku pergi lain..kat sana there are abundant of Chinese Muslim restaurants....org Xinjiang, org Hui...byk lagi etnik China yg Muslim..but Korea??should I think again to travel there one day...

sbnrnya keje aku sbg guru ganti nak hbs dah...byk pengalaman aku dpt...tapi ada yg aku mls nak citer...bukan saving tapi mmg ada yg xperlu diceritakan..biarlah menjadi rahsia...

aku xsabar nak habis...n at the same time, sedey nak tinggalkan murid2 aku..minggu depan dorg exam PKSR 3..dak darjah 6 pulak periksa Percubaan UPSR...aku doakan dorg boleh buat apa yg aku ajar...aku nak tengok aku berjaya ke tidak dalam dunia pendidikan..

n after I quit my job, I will face my future....its time for me to really look into my Master degree...no more tangguh2..I will see my future supervisor n decide what is best for my own sake,....really a hard decision coz it's always prons n cons for anything we are doing...

aku harap Allah bagi yg terbaik....aku akan share hasilnya bila dah confirm dapat..till then..mari berteka-teki...

No comments: