Sunday, April 24, 2011

Kisah hati



Video ni sangat chantek okay....arahan Ghaz....korang pernah tgk tak vid Kaer-izinku pergi yang model dia Dira Abu Zahar...kalao yg tuh buat kat Pantai Beranang, clip Alyah ni buat kat Empangan Timah Tasoh Perlis...

OMG...aku tgk video..Ya Allah lawo nya suasana senja kat Timah Tasoh...rugi aku xsinggah dulu ngan Mawi..aku dah kata jom la pi, dia kata nak tgk apa sana....

padahal aku dah agak view mesti lawo masa tuh dah petang2...

scence Remy Ishak menanges awal2 clip mmg sentap...tuh air mata jantan ok....pelakon yg baik mmg boleh alirkan air mata mcm tuh tanpa nak mengongoi2 sangat...

Alyah duduk kat kerusi celah2 bambu tuh pon superb....teringat clip Dato' Sheila Majid-Cinta jangan kau pergi yang buat kat deretan pokok getah....

cuma aku xphm scene Alyah kat jalan tuh....angle dah lawo....jalan tuh pon saujana mata memandang...tapi bila Alyah berlari2 anak ke arah kamera aku rasa over dramatic la..teringat Misha suka sangat over2 masa AJL...haha...

In short....LAGU BEST, CLIP SUPERB, MODEL (REMY ISHAK) MALATOP, ALYAH PUNYA PERSONA WOW, IT'S HOT MAMA...

p/S: please Misha Omar, lagu ko sume best, buatlah clip lawo dgn Ghaz mcm Kisah HAti ni....

No comments: