Wednesday, August 31, 2011

Lebaran 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri utk semua...xkira anda meraikannya pada Selasa (Msia, Spore) atau Rabu (indonesia, Brunei)...

perbezaan tarikh lebaran ni menjadi isu besar di Indonesia sebab Muhammadiyyah menetapkan lebaran pada Selasa manakala peemerintah pusat menetapkan raya pada Rabu..aku tanya sedara di kg pon dah berbeza2...ada yg raya Selasa ikot Muhammadiyyah, ada yg raya Rabu...

xpe2, apa2 pon raya jugak kan..so xmo bising2...

Hari ni aku dpt email lagi dr Uni kat UK yg aku pernah apply dulu..dorg bg aku panduan mcm mana nak pilih rumah, bg pros and cons bg tiap pilihan...xboleh blah, siap ada panduan IT, Word, Powerpoint, n Outlook utk ditelaah in case dah lama xstudy atau xmahir IT....haha..sgt bagus ye, take care sgt...

aku mmg xde rezeki belajar sana, tapi cara dorg masih send email kat aku utk inform bende2 ni mmg bagus...ada peta nak ke U...pastu suppose 7-9 Sept aku kena pi orientation kat satu resort ke apa ntah, stay 3 hari nak taaruf n wat field sampling...xde la huha sgt2, kena wat keje sket, sample tu kena analyse...tudiaaa, Master sangat gamoknya....

aku suka dorg inform gini, at least walopon aku xpergi aku ada insight view if aku jadik gi...bangunan dorg pon sgt moden...dorg bg 2 pic, satu Old school yg zaman2 ala dulu2 tuh, satu lagi ada gambo moden school ni...siap kena ada acess card kalo nak masuk...berkaca2 n look very state-of-the-art facility....waaaa....bagus giler facility dorg....kalo aku dpt wat research sini mmg d bomb kebabooo....haha

anyway, aku xkisah lah xdpt pi, utk sume takdir..aku masih akan stay di UIA n masuk 5 Sept ni...once dah officially registered, aku nak fokus betol2....n buat sume keje dgn penuh dedikasi n disiplin...amin...

2 comments:

iShLiBeTiSh said...

slamat hari raya nd~! maaf zahir...
wujud lg bllog ko ni ye...bgus2...aku nyer dh besawang skali ngn cendawan2 tmbuh dah... all da best utk life ko~!
^_^

Kunangsepi said...

hehe....slmt hari raya gak...tau dah blog ko dah bersawang...almaklumlah, jadi isteri yg busy...

tq utk doanya....all the best juga utk hidup ko...

blog ni akan terus wujud smpai lah aku dah xminat nak tulis apa2...haha