Friday, September 9, 2011

Shahir-Pendam



lagu ni best.....melankolik jek, vocal yg mendamaikan dr Shahir...xde la nak paksa2 sangat kuar suara pop rock dia...just nice jek...hujung2 dia menjerit tuh perlu ke...mcm pecah jek...overall, penghayatan bagus...kira mmg comeback yg bagus buat Shahir yg ON-OFF jek memanjang..

LAGU: PENDAM
ARTIS: SHAHIR AF8


Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya...

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta...

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati...

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati...

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta...

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati...

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi...
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta...

No comments: