Monday, November 7, 2011

OST Ombak Rindu



Lagu ni OST Ombak rindu....lagu duet Hafiz n Adira, dua2 produk AF yang sdg hangat bercinta...tajuk lagu pon Ombak rindu...

sebenarnya jujur kata aku rasa lirik lagu ni best....lirik dia mcm rintihan perasaan Izzah...mcm mana dia akhirnya jatuh cinta ngan suami dia Hariz....mcm mana dia berharap agar Hariz terima dia seadanya...

cuma aku xberkenan dgn suara Adira...utk lagu yg sgt romantis n berperasaan mcm ni, suara Adira terlalu nyaring di telinga aku...aku tau dia mmg ada suara yg tinggi n that's why dia bukanlah pilihan terbaik..

suara gemersik spt Misha Omar lebih baik jika digandingkan dgn HAfiz...tetapi Misha plak sgt diva yek slps mengaku xmau menyanyi lagu OST kerana takut dichop Ratu lagu OST...pelik tol aku org mcm ni...Melly Goeslow terlibat banyak OST film n setiap lagu duetnya berjaya dan menjadi penyeri film2 hebat Indonesia...

tapi tu lah...nak ckp lebih2 pon AF Talent mesti nak artis dia gak nyanyi kan..so xpelah...aku nak tgk kalo dlm film lagu ni main peranan ke tidak...till then, enjoy d song....walopon sakit telinga ngan jeritan Adira...

No comments: