Saturday, March 24, 2012

Mike Delfino's death

aku suka sgt tgk Desperate Housewives....

aku tgk sejak season 1 kot....aku mmg suka betol mcm mana suri2 rumah di Wisteria lane ni punya konflik....dah byk season berlalu, mcm2 dah mereka hadapi....

season 8 ni season finale..so, u can expect all past characters will gather this time round....

esp anak2 dorg yg dah lama xmuncul....

tapi aku terkejut bila Mike Delfino mati ditembak ah long....

dia just nak tolong kwn jek, last2 dia yg mati..mmg dia sgt baik, hati dia suka tolong org...

aku xdpt bayangkan Susan hidup tanpa laki dia ni....mesti dia sedey...

semua org ada memori yg baik2 ngan Mike....walaupun dia pernah bercerai ngan Susan sat, tapi akhirnya mmg cinta dorg sgt kuat.... dorg kembali....dgn sorang anak kecik 9 tahun...

harap hidup di Wisteria lane tak sunyi tanpa kehadiran seorang insan yg baik mcm Mike Delfino...

No comments: