Sunday, November 8, 2009

dan moga kamu faham ya...



hai semua peminat blog ni..haha..ada ke?ni aku jamu korang tembikai kecik giler..
kongsi2 la ek...haha...


semalam kwn senior I wat link ke blog ini di fb...n dia tag aku nyer page...so, anybody in my frenz list can see the link n coming here...they might be curiuos rite....oh, what is this, kunangsepi...hmm..

so, i asked him to remove the link...yes, he did..fuhhhh...lega rasa sebab xsmpai 2 minit kot kuar fb...

people might be wondering why i really kedekut nak bagi kwn2 tau psl kewujudan blog ni...jwpannya...because i myself dunno apa arah tuju blog ni..kwn2 aku yg laen dorg tau blog dorg digunakan utk dakwah...ala2 motivasi...kongsi their life...

but kunangsepi ni laen sket...aku tulis suka hati ja...mana yg terlintas kat kepala direct tu gak aku tulis...xde nya nak rancang2 bagai..so, aku takot gak la kot2 apa aku tulis akan menyinggung kwn2 aku...mana lah tau kan...kata impropmtu...

n this blog juga bukan utk update sgt ngan my life with pix activities yg aku buat...mgkin kdg2 ada gak la...kdg2 aku prefer bercerita dgn penuh kebebasan...anggaplah aku penglipur lara..aku suka bende tuh, n aku tulis r...takdenya aku nak letak hari ni pi mkn kat tg lumpur, besok pi zuzana...haha..

n masa aku tulis ni....ada 2 paper lagi nak kena study..4 hari je lagi before tamat exm...maka bolehlah berpoya2 sebentar sebelom sem baru masok bulan disember nanti...

2 exm yg lepas aku rasa okay kot jwb..cuma RM xpasti sgt la..betol ke apa aku buat tuh..jwb mcm yakin jek...walopon tau negative marking tp aku still yakin jwb semua...risky banget sebab salah mati r kena tolak kan...

same goes to HM...aku tinggal satu je option yg xberjawab..laen2 ada yg tau n ada yg main taram ja..esei kot leh bantu...mcm boleh jwb tapi aku pilih jwn sume 7 esei walopon nak 6 jek..tu pon aku tanya dr leh ke jwb semua..dia kata terserah la, nanti dia pilih 6 terbaek...kira ok la tuh...sebab aku tau dr 7 esei tuh mesti ada yg terok...mgkin 2/5...dah ada point2 aku lupa la...aiyooo...walopon study bagai nak rak..tetap ada yg kelupaan...normal la tuh...

harap2 dua kertas ni aku leh A- la....nak sgt score....lagi 2 ni lom tentu lagi naseb aku..adakah senang....susah ke...

that question remains mystery....till I sit for the exam...aku mahu sambung study...dah kol 4 pagi dah..takleh tido sebab tido siang byk sgt...terok tol aku ni kan....

4 comments:

dazzrique said...

huhu =p

Kunangsepi said...

setakat huhu baek xpayah...=p

rijalnaif said...

kenapa kunangsepi? kenapa tidak kelipkelip sepi? haha....

btw,
blog2 ni kalo kita x privacykan dia, memang sume orang bleh access.

so, bila ada pembaca misteri tu, xyah terkejut..heehe... walopun kita ingat blog kita xde yang baca, hurm, sebenarnya ada je baca... ada orang yg suka baca blog dan dia pun wat blog, ada org suka baca blog je, xsuka berblog.... hurm.. mcm2 org.

Kunangsepi said...

hm...betol2...yg misteri tu la takot..kalo dak uia gak plg xbest, lagi2 opss..classmate plak..haha..yg aku tau aku xkisah la..