Saturday, January 9, 2010

Selamat ulang tahun teman


Kan best masa bday aku ada salji turun...sonata musim salju la gamaknya..(berangan)..

Best giler rupanya sambut bday kawan ramai2..it was fun, surprise lampu padam sat n kek dibawa ke meja...mesti Enna suka kan....bdw, mmg aku nak belikan kek utk dia..tapi last2 kiteorg kongsi2 duit la..baru best contribute sorg2..

Bdw, terkilan plak tahun lepas masa bday aku, aku xsambut ngan Huda..kan best kalau aku buang perasaan malas ni n segan, dah xdapat sambut ngan dia..bdw, kiteorg lahir hari yg sama....24 ogos..tahun ni masa bday aku semua dah grad...hmm...sedeynya..

aku rasa nanti bday fakrol nak sambot gak la...tapi ntah dia nak ke tak...mana tau member xsuka...

walaupun dulu aku selalu fikir bday xperlu disambut..n aku suka bersendiri masa bday aku utk muhasabah diri..tapi now I think berkongsi kebahagiaan kita ngan org2 yg kita rapat mmg best..

mungkin hanya sepotong kek, sebuah nyanyian..

kesannya sepanjang hidup..

Enna, Selamat ulang tahun 24...kali ke-4 ni..Melihat kau tersenyum, aku juga bahagia...

2 comments:

Salahuddin Harith said...

salji kan...memang ulang tahun har jadi tahun tu kena dipenuhi ibadah..kiamat sudah dekat

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have were times of hardship when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never thought that there weren't any need in big initial investment.
Now, I feel good, I started to get real money.
It's all about how to choose a correct partner who uses your funds in a right way - that is incorporate it in real deals, parts and divides the income with me.

You may ask, if there are such firms? I'm obliged to tell the truth, YES, there are. Please get to know about one of them:
[url=http://theblogmoney.com] Online investment blog[/url]