Saturday, January 2, 2010

2010: Another chapter begins



It is a new year..ohh..aku tidak akan menceritakan azam baru..very cliche la..buatnya tak pon...baik la aku buat perubahan secara konsisten..not every year whatsoever...

10 Januari-AJL 24 akan berlangsong...tak sabar rasanya tgk performance yg hebat2..yg penting tetap CT wat opening performance...mesti gempak, biasa dia dok last2 jek..biar penonton tunggu...bdw, napa CT tak masuk tahun ni ek..banyak material bagus dia buat..dah la 2 album tahun 2009..Tahajjud Cinta ngan CTKD...

sekarang aku suka betol lagu Tanpamu-CTKD..lagu yg menyentuh hati la..tentang kehilangan..tahniah la Charlie ST12 untuk material yg superb..

nak beli ke tak ek album CTKD..tgh pikir2 lagi....

bulan Januari akan mencabar..aku nak teruskan FYP n plus bersedia utk midterm seawal 1 Februari..sabo je la..hrp aku tak main2 dah..kena curi gak masa di celah2 kesibukan untuk study sket2 plus tulis2 thesis tuh esp literature review..

Ohh, lupa..tahukah anda Literatue review tuh dlm Malay Kajian Kepustakaan..i like it..unik sgt kan..ingat ada perpustakaan jek..rupanya ada gak Kepustakaan..

P/s: Avatar sgt hebat..pas ni nak tgk dr Parnassus plak..

4 comments:

Unknown said...

Ada orang tu kan, dia tiba2 rasa macam nak jadi peng-edit thesis tak bertauliah.

nama nya Szakif. hahaha...

Kalau sudi, meh aku check kan. :D

Salahuddin Harith said...

azam 2010 macam nak khatam semua citer pecah panggung ja...

apapun, selamat tahun baru..kullu am waata bikhair

terima kasih support blog ak..

=)

Kunangsepi said...

zaki: kalo free apa slhnya...takot plak kena charge harga pound sterling (mood UK lagi)

solah: tgk movie yg mantap2 jek..ko pon sama kan...biasa la support blog kwn2...lagi2 kalo entry2 dia mcm sentap kan aku jek (tazkirah free)...haha..

Unknown said...

kalau aku ada masa, takde masalah. sambil2 baca thesis ko nanti, aku leh tambah ilmu juga.

don't worry, buat masa ni masih lagi free :D