Thursday, March 24, 2011

More than that

malam tuh pi makan kat New Horizon yg jadi feveret mak I...

naik tingkat atas..sampai2 waiter tuh tanya-bang, 3 org je ke?

masa tuh mmg ada 3 org baru naik sbb abang2 n their family xsampai or cari parking...

aku ngan penuh confident jawab...

MORE THAN THAT...dengan nada yakin nya...

pastu rasa bersalah pulak..sbb gaya aku cakap mcm blagak n kerek seh...xde pon niat nak blagak...sbb aku baru sampai n aku xpasti brp org...

lepas tuh baru lah aku jawab...dlm 13-15 orang kot...huhu...

nada yang dilembutkan sbb terspeaking bajet bagus plak kat abang tuh...yelah, kita org Melayu...xde makna okay kalo org tanya dlm Bahasa Melayu dgn nada elok dan gaya bahasa yang sopan, kita plak over jawab dlm BI...

org kata TAK SOPAN lah....

1 comment:

Anonymous said...

i like....