Thursday, March 24, 2011

Two roads I confuse

TWO roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth. (Robert frost, 1920)

You guyz mesti familiar ngan poem ni kan...popular kot masa kita amek SPM dulu2...yelah poem ni signifikan dia sangat besar dlm hidup kita...kadang2 kita akan alami bende gini...

hari ni aku pon alami gak...bangun2 jek tgk email...permohonan aku dulu hantar ke ***** berjaya....hehe...xpayah lah odah kat mana...aku xsuka pompang2 bende xpasti...

and the news hadir masa aku dah totally in love with my current project...walaupun baru mula tapi aku jelas what im doing now....mdm pon ada gtau pasal gi workshop psl animal handling...so, menarek sangat...pasal pi2 workshop ni dah xjadi hal sbb duit grant ada...

sayang lah project ni....my supervisor n co-sv pon baik2...dorang dah kenal aku lama...

tapi kalau aku dapat the another road, i do think i should travel there..because it is a new road for me...

at the end....we have just a similar finish line...having Master degree...am i right?

No comments: