Thursday, March 17, 2011

Wajah baru Kunangsepi

xde la aku ni rajin bebenor nak tukar2 layout blog...kalo tak sebab layout lama yg cool itu kena serangan virus photobucket ke apa ntah, xde la aku nak tukar...

dulu aku guna layout free yg chantek2 yg boleh kita google jek....sebab blogger punya layout free adalah hampeh dan tidak cool...

tapi 2 kali dah aku kena photobucket...so, kali ni aku nekad nak guna blogger punya jek..sekali tengok dah banyak pilihan boleh guna...

aku pilih corak2 batik ni sebab warna dia sedap dipandang oleh mata aku...haha...harus la aku utamakan mata aku since aku yg selalu bukak blog ni, nak tgk update blog org lain kat sebelah tu...

pastu kan leh pilih font apa nak guna...yg ni aku suka...aku cuba2 n this font is more suitable la kot...

aku tukar side bar warna ungu n masuk sangat lah dalam corak batik warna pink pekat...

overall, blogger dah improve...best lah pilihan yang ada...aku suka layout baru Kunangsepi...

simple jek, tak serabut...warna yg lembut...n font yang sedap dibaca....

pepon, maintain yek...Kunangsepi tetap bersiaran walaupon tak seaktif dulu....bukanlah blog ini dibuat utk hangat2 tahi ayam yek....

No comments: