Tuesday, July 7, 2009

Bisa tuh venom bukan can



Bermaafan kan lebih baik...

Taktau apa motif wat entry tp xtau nak tulis apa...mungkin aku akan bersarakah dlm menulis blog ni..tidak...wat ms sekarang bagi la aku chance nak enjoy life sket..bukan apa..minggu dpn dah mula sem..banyak lak keje nak wat..mana nak masuk kelas la..nak add drop la..nak sembang2 citer baru ngan kwn2 la..yg penting present proposal yg xsiap lagi..waa..aku xsiap lagi weh..camane...dah baca sket2 journal tp mls nak mula taip...

pastu kan nak cerita kenapa aku rasa ayat org lebih tajam dr mata pisau..napa kdg2 ayat org rasa dia sama jer mcm kena pelempang..ye, aku penah kena lempang free walopon aku taktau salah aku apa..n aku rasa sakit kena lempang tuh sama dgn sakit ayat2 bisa manusia..fuihh..pedih woo..

takpelah kisah lempang n ayat2 bisa ni kita tolak tepi..aku harap tak berulang la..hope so...hmm...minggu ni quite strange..banyak giler masa smpai aku hanya habiskan masa dgn YM, FB, n SMS...bukankah ini pembaziran masa yg ketara sedangkan proposal tuh aku xsentuh..warghhh....sudah parah ni...

1 comment:

Unknown said...

bayangkan aku tak terlibat lalu menghantar komen yang berbunyi begini:

mungkin itu adalah tanda/cara yang Allah berikan supaya ko lebih fokus kepada apa-apa yang lebih perlu :)

tapi malangnya, aku memang terlibat. wuuu~ dan aku tak bangga aku jadi perantara tanda/cara itu.