Monday, July 13, 2009

Buat kamu aja..



Dia baik sgt..bila aku bercakap dgnnya rasa ada chemistry yg kuat antara kami..rasa seolah2 dunia ini hanya milik aku dan dia..aku suka org yg masuk bila aku borak satu2 benda, ketawa sentiasa, dan dia ada semua tuh..dia boleh jadi rapat dgn aku berkat kesabaranku mengacaunya..aku ckp sikit pon dia akn gelak..no stress kan..

sebab tuh entry ni utk dia..biar dia tahu walaupun dia hadir di blog ini dgn penuh senyap sunyi, tanpa bunyi derap tapak kaki, tanpa suara dan kelibat, aku mahu dia tahu aku senang jadi kawan baiknya..ye, aku harap kita akan kekal rapat sehingga akhir usia kita..antara kami rahsia hanya sedikit..yg banyak perkongsian suka duka...

terima kasih kerana memuji blog ni sebagai sampai maksudnya ke dalam emosimu..aku senang sekali kerana suka duka tawa tangisku mampu dikongsi bersamamu...

lagu ini untukmu..lagu baru Melly Goeslow feat Amee-Ketika Cinta Bertasbih..kamu tak perlu membalas entry ini dgn sebarang komen kerana aku tahu kamu ada di situ..

3 comments:

Salahuddin Harith said...

siapakah kamu itu?...huhu..mesti seorang yang berilmu pengetahuan yang luas

Kunangsepi said...

haha..apa yg luas ni solah oiiii...perlu la cari kawan sume tahap genius mcm ang...haha..

Anonymous said...

hebat.....