Sunday, June 6, 2010

Alkisah aku yg bersalah

tadi amatlah penat gi 3 kenduri...nak kisahkan bahawa kenduri ke-3 tu masa kad sampai umah aku langsong xde idea sapa pengantin dia..

dah la 3 pasang pulak tuh sekali buat..aku tanya ayah kot2 la pekerja dia..tak jugak..series aku xtau sapa..

baru semalam check balik tengok2 ada nama azizul hakim..mcm nama senior...aku tanya azrol..mmg betol pon senior..pastu baru perasan yg nahdiyah satu lagi pengantin tuh batch sekolah aku..

aku gi la...seb bek pi lepas umah salsabila..banyak gak la keter yg nak ikot pi umah Nahdiyah sebab baru dapat maklumat tadi..takpe, belasah jek..

sampai sana, dia tanya, pergh baru aku kenal....la muka ni familiar giler..selalu nampak kat sekolah walopon bukan sekelas..plus dia pon ada dtg reunion gak..mmg best r aku xkenal nama tp kenal muka...sori2...

pastu dia tanya dak pmpuan dapat ke jemputan..pergh lagi sekali...sume serentak salahkan aku sbb aku jek yg dapat kad..dia kata dia wakilkan aku..

mmg best r....tulis nama aku sorg kat kad, ingat tak perlu la bgtau org lain..lagipon aku pon xkenal nama tuh..haha...series aku pon cover la...eh terlupa nak tulis kat blog alumni..haha...

pengajaran: jangan kenal muka je nama xtau..

No comments: