Tuesday, June 29, 2010

Bertegang urat

dah kul 1.45...aku nk balik dah tapi buku banyak pulak xtanda..cdg tanda dulu baru balik..tetibe, ada org jerit, laki melayu r...sapa cikgu drjh 5...aku pandang dia..ehh mcm pernah nmpak..hah sudah.....dia pandang aku pastu kata awak ke?haha...mampus r aku mcm nak kena sergah jek....

pastu cikgu sebelah aku ni ngaku dia lah...so bapak budak ni sound direct..psl buku xdpt dah bayar...aku xphm sgt isunya apa...sbb mula2 cikgu tuh layan baik jek...lama2 dia plak naik darah....dia siap marah sampai kuar air mata, hingus sume....

huish dahsyat woo....aku xpenah nmpak org marah gituh...last2 bla2...sesi soal jwb yg xperlu dihuraikan di sini..cikgu tuh soh panggil anak dia....

anak dia smpai...cikgu tuh bebel2 dlm mandarin...aku igt xdela dak tuh paham...sekali kau dak melayu tuh boleh jwb balik la pulak...dlm mandarin wooo...terus aku sedey...

sedey sbb aku xphm pebende cikgu tuh kata kat dia..dak tuh kena bayar balik beli buku....

aku xsuka r insiden ni....mmg r kita manusia mudah emo..tapi leh jek ckp leklok, xperlu masuk2 nak sergah org....mana org lain xmarah jugak....

p/s: so roha, terjawab sudah sebab apa aku xback up sekali...ko nak aku makan penampar pakcik tuh ke?haha...

4 comments:

Anonymous said...

anak murid belajar mandarin, cikgunya plak bz duk blaja bahasa korea..camana nak paham?..haha

-sekarang orang johor-

Kunangsepi said...

biasa r, cikgu kata peminat korea kan....

harap2 tak kuar r bhs korea...haha...

regards,

cikgu hendy...

iShLiBeTiSh said...

laa..bahse laen ke...ptot ar ko xmsok campo skali...klu x mmg ko skali nangeh2,hingus2 kt ctu..hahha..

Kunangsepi said...

pakcik tu melayu la....cikgu tuh yg ckp bhs laen masa ckp ngan anak pakcik tuh...aku tau la isunya psl duit buku kerja...haha..