Wednesday, January 23, 2013

Hogoh Pahang Hogoh


tetibe smlm selok kemain nak tgk bola kt Stadium Darul Makmur yg chantek berwarna warni tuh....yes, kali terakhir aku jejak kaki kt sana tgk konsert Siti Fantasia Tour.....2008  kot....xingat sangat....xpernah lagi layan bola sokong Pahang....

nak dijadikan cerita tahun ni Pahang sgt gemilang ye....siapa sangka pasukan yg kena main play-off dr Liga Perdana tahun lepas boleh merajai takhta Liga Super 2013.....pemerhati2 bola sepak tercengang siap meleleh2 air liur sebab xsangka sangat.....bukan sahaja mng 4 kali n kalah sekali tuh pon fight giler ngan Selangor, Pahang jugak xbergantung dgn import....mereka lebih percayakan bakat2 tempatan mcm striker Kojie atau Fauzi Roslan n Azamudin Akil....

sgt pelik bila pemain local lagi menyerlah dr import....yes inilah fenomena Pahang musim ini....SDM dibanjiri penyokong2 Tok Gajah....

smlm aku pergi ngan adik, member sekolah mcm Azrul n Duang....masyuk sangat berempat camwhore dlm tuh...haha.....first half main xbagus, Terengganu lebih byk serang....masuk 2nd half, permainan lebih dikuasai Pahang.....menyerang kubu lawan bertubi2, minit ke 78 baru gol, pastu selang seminit kemudian gol lagi....n gol ketiga pd minit ke 89....

masa ni aku dah hilang kawalan diri sangat....yes, kalo tgk bola moment gol lah paling dinanti sebab boleh menjerit2 terkjinja2 terlompat2 xde sapa pon rasa meluat...sebab semua org pon mcm tuh...xde yg rasa menyampah kiri kanan, even kita share the moments....

ada sekali tuh, pemain import Terengganu jatuh sendirik, sakan kami gelaak...yg xboleh blah, pakcik sebelah aaku siap tampor bahu aku mcm lah kenal lama....padahal dr mula tadi xde pon body contact ngan sebelah2 tapi sebab dah gol, perasaan teruja membuak2 sampai kita rasa org sebelah yg xkenal pon mcm member2....it was a great moment....

aku kagum penyokong Pahang....dorang support bergemuruh stadium...mgkin yg hadir lebih 30 ribu kot...Elephant Army di sudut kiri aku bahagia sungguh menyanyi2 lagu2 yg boleh menaikkan semangat Tok Gajah....sepanjang masa menjerit2, dorg konsisiten berdiri sepanjang perlawanan....

aku nampak pasukan Pahang dgn supportes kental ada Ultras jugak mcm Ultras Malaya, teringat pengalaman tgk Msia lwn Vietnam kat Bukit Jalil ms AFF Cup 2010....masa tuh Ultras baru nak tubuh, aku aku duduk sebelah dorg....kagum sgt sebab dorg membangkitkan semangat pemain2 Msia sampai kita juara tahun tuh...

n harapnya sokongan kpd pasukan Pahang bukan hangat2 tahi gajah ye....sampai ke hujung liga n Piala Msia kita pasti menang....jiwa jiwa jiwa......

HOGOH PAHANG HOGOH....

2 comments:

Anonymous said...

your post is so erotic

Anonymous said...

i think u are horny enough...watch your words ok..