Saturday, January 5, 2013

Korea aku akan datang...

Buntu....

hati ni meronta2 nak pi Korea....

Sibuk google travel agency, emel2 bagai n baca blog2 yg dah sampai sana....

Tapi belum pasti lagi mn yg terbaik....

So far blogger Filanie kot paling best, ongkos RM3800 n dia puas hati dgn sume pakej hotel n tempat....

For me, yg wajib pi aku rasa mcm Nami, Jeju, Istana lama (sbb nak banding ngan Forbidden city Beijing yg aku pernah pergi), shopping2, n mungkin Seoul Tower kot....lain2 tuh kira sunat sajalah, mcm takat nak main roller coaster, kt Msia pon ada, nak tunggang terbalik nak mampos xpyh la kat negara org...haha

n my utmost concern is food....halal food is hard to be found in Korea, lain lah aku ada kawan kat sana belajar yg dah tau selok belok mana yg halal mana yg tak...

Aku tau org Korea suka makan pork, so in any case, I will regret if during my vacation termakan pork sekali...mampoo, nak bercuti ke nak membabi buta sajok? haha...

Still banyak nk pikir, xkira tahun  ni mesti sampai..dah lama simpan duit ni....xmo lah cancel2....kalo cancel aku nak pi Turki lah....

Well, memandangkan ada pelancong asing kat surau Midvalley xpercaya aku ni org Msia...

NO, U LOOK LIKE TURKI....

kau mampoo muka commercial mcm aku dr Turkey k, xmain2 lah dr Bukittinggi bagai...haha...

*dush2 lempang diri sendiri*

1 comment:

Anonymous said...

huntonglah muka ala org TURKI..TURKI ...Mu tunggu Nd Putra datang!!!