Thursday, April 23, 2009

I ni doktor ke student?

"Kak, tu ke staff baru ganti si polan???"
"Takut akak tadi, ingat DOKTOR mana dtg nak marah sampai masuk lab..hish2 ko ni.."


ye..as expected bila aku pergi tempat baru dgn muka2 baru yg tak pernah tgk aku dlm hidup mereka mesti dorang akan buat spekulasi2 tak perlu macam aku ni staff la..doktor la..ye..apa korang ingat kalau aku menipu aku ni doktor pakar org tak percaya..haha..dah la penat aku nak betolkan kesalahfahaman manusia2 thadap umur aku...

yang penting I enjoy my new life here..staff2 yg best pala layan jek, ngan housemate yg baik2..takdelah terkilan sangat tinggalkan Kuantan..harap2 hari2 seterusnya menjanjikan seribu pengalaman yg berguna kpd aku..aku nak kumpul sebanyak mana pengalaman, luaskan pergaulan-bergaul ngan dak2 diploma yg praktikal sekali, perbaiki komunikasi ngan staff2 yg senior..

Moga aku jadi insan yg lebih baik lepas tamat 10 minngu ni..

P/s: kekerapan mengupdate blog akan menurun ye kawan2..aku busy la weh..kalau ada kisah menarik kita share yek..tu pon kalau ada la..kalau tak sila baca blog lain..haha..