Thursday, April 9, 2009

Ko sapa ek?

Kawan..sekeliling aku ramai kawan..sebenarnya takde la ramai sgt..ada la yg satu batch kenal la belaka..senior2..few from other kuliyyah..paling ramai kenal dak pharmacy la..thanx to taaruf..sbb ramai dak pmacy yg join taaruf..yg junior sorri aku tak kenal anda..haha..okay, ni sgt jujur, ada la kenal sorang dua..muka aku cam n tahu junior, tapi aku taktau nama mereka..

Maafkan aku atas kekurangan ini..susah sgt nak ingat nama org sebenarnya..sekali bekerja sama2 dlm apa2 program tak semestinya aku ingat nama korang..kadang2 yg tinggal di memori aku hanya wajah anda..nama susahnya nak ingat..hampir2 aku membuat rumusan aku ni tua sangat ke..

Tu yg dah kenal..bagi yg tak kenal langsung, maaf aku sangat lemah dalam memulakan perbualan..nak cerita apa ek..nak cerita pasal AF ke?ke kabinet baru?ke soal gempa bumi kat La Aquilla, Italy?ke nak citer napa sekarang ni panas sangat Kuantan ni?haha..pening sgt..jadi aku ambil keputusan uk diam je..kalau dia memulakan perbualan, boleh je aku teruskan yg selebihnya..kalau hanya tersengih2 mcm kerang busuk, selamat jalan romeo kaedahnya..

Benda ni sejak dulu lagi..kat sekolah pon sama..aku hanya begitu selesa berbual dgn yg sekelas je..yg lain setakat tahu la siapa nama sikit2, tp berbual tak pernah sgt..cuma skrg je dah habis sekolah ni kalau jumpa dak2 Ihsan terus tanpa segan silu berbual..maklum, muka masih kenal lagi..cuma bila dia dah pergi, terus dlm hati: "Crap, who's that guy/girl?"..haha..ye, mungkin ko nampak aku sembang begitu gah dan penuh keyakinan tadi, sebenarnya dlm masa yg sama otak aku berpusing2 cari dlm hard disk yg ada nama budak yg aku tgh sembang..kelakar kan..maaflah, itu mmg kelemahan aku..akhirnya sampai ke sudah tak ingat..huhu..

So, senior2 aku yg bakal grad nanti, tegur2 la aku kalau jumpa kat mana2..mungkin aku masa tuh makin pelupa..kalau boleh aku cuba save leklok nama korang, kalau terformat bila2 masa sejuta kemaafan ku pohon..takpe..kita mula balik dari awal..Ko sapa ek?haha..jangan sentap pulak..

10 comments:

Unknown said...

kalo format takpe, at least hard disk yang sama lagi. tapi kalau hard disk crash, motherboard rosak, aku memang takleh tolong a~ hehe~

Kunangsepi said...

terkesima..haha..
ko ni mcm2..bdw, yg si uchie tu kenapa link ko blog ko?

Salahuddin Harith said...

hendy, salah satu faktor ko kenal budak farmasi sebab ko join taaruf yang menaikkan jawatan ko pada taaruf ketiga menjadi PM...

satu lagi ko kena ingat ko insan celup...huhu

aku pun macam ko, payah nak ingat nama orang...kalau perempuan tu lagi la, sampai muka pun tak dapat nak dibezakan. Yela, semua berfesyen sama je kebanyakannya...huhu...kalau kat m3x lagi kejam semua tudung putih...musykil2x

Kunangsepi said...

perlu la insan celup sampai la ni ingat lagi..hahaa..

pmpuan mmg lagi susah..tp dak kelas aku ok la aku leh kenal belala ppn 53 org tu..lain2 sori..

Unknown said...

ok dah tahu rupe2nya nd insan celup. ke plastik? tak kesah, pasal ade aku kesah?

Kunangsepi said...

aku tak kisah
celup ke idak
ko pon celup zaki weh
dulu pmacy
mcm aku xtau

Unknown said...

owh ade kaitan dengan course dulu2 e?

rijalnaif said...

ko celup ke nd? kuikui....ko knal x aku?

Kunangsepi said...

wadi lagi la celup sejati..
zaki celup tu org ug convert course..

Unknown said...

ok aku taksiran celup lain la pulak. ha~