Friday, August 28, 2009

Dia dan point2 nya...



Maka midterm datang melanda...demam menelaah kembali dlm hidupku..semua maklum la kan, tak semua pelajar U ni suka sgt study awal2..banyak kot kerja nak dibuat..aktiviti yg terlibat..so, blaja last minute is option yg tak boleh nak elak (sebenarnya boleh, contoh study quiz betol2)...

Aku dah 3 hari puasa kat bilik ni..ok la, tak pi bazaar ke apa..just beli jek apa yg ada kat cafe..semalam beli nasi kerabu dia sedap gak...air kelapa pakcik tuh pon maintain sedap..so, watpe susah2 pi bazaar yg sesak kalau kat cafe pon ada semua tuh..roti john ada, kebab, murtabak, kuih-muih..

ni nak citer perbualan aku ngan kawan YM:

Aku: Buka apa tadi?
Dia: Nasi n telor goreng
Aku: What??xbest giler..
Dia: Asal buka jek, watpe nak membazir..


Sentap kau...hah kan point dia betol watpe membazir...just aku terasa la coz kalo bagi aku nasi n telor je mana cukup..tapi bagi dia itu sudah mengenyangkan, plus mudah dimasak...so, dia xrasa keperluan pi bazaar beli mcm2 juadah....bagus la point dia...tertembak aku di situ....haha...

Tapi kat umah aku kena beli la air tebu n ayam percik....2 ni mcm dah wajib, high demand...so, macam mano nak say no to bazaar???tetap menjadi tarikan....hmmmm..

menjelang azan maghrib tuh, sila tengok video kreatif pasal H1N1....klaka...

No comments: