Thursday, August 13, 2009

ko tau ke Kamal tu kedai apa?

Status Ym dia: Sapa nak pi Kamal??aku nak kirim...

Aku pon excited terus la balas: aku xnak pi..sekian..


ko orang sibuk tanya ko pon sibuk nak menjawab kan.rasain...

nak tau member balas apa...

MACAM LA KAU TAU KAMAL TU KEDAI APA...



aiyooo..setakat kedai KAMAL yg jual buku2 medic tuh toksah la nak perkecilkan aku konon xpernah pi n konon aku xtau..tolong r...

Sejak SEM 1 kot aku melanggan buku teks ngan dia..ye aku tau aku bukan dak medic, tapi xbermakna aku ni xperlu pi Kamal sebab my field ni ko ingat kaji angkasa raya ke???kaji gajah???kaji terumbu karang????


Waah..ko tau jugak ek..xsangka aku..

hish dak ni...agak2 r nak perkecilkan orang...setakat Kamal tuh satu UIA kuantan tau..lain la ko kata..

sapa nak pi kedai LIM...


sah2 aku diam..

No comments: