Monday, April 26, 2010

Maisarah yang comey

Hari Jumaat 11.42 pagi 23 April 2010..

lahirlah anak sedara ku yang ke-10...ololo comey betol...penuh pipi dia bak pauh dilayang...

tulah..aku jugak yang teruja lebey...lagik2 org kata ikot pak chu gak ni..haha...eleh biarlah, bayi2 mmg comey la...sengaja Allah ciptakan ngan lemak2 tersimpan kat pipi biar nampak tembam n chubby, so manusia lain akan sayang dorg...

tu yg pelik kalau org buang anak..dah la nak kuarkan dah susah separuh mati nak meneran/bedah...elok2 lahir buang...apa lah dorg pikir...sila call talian Nur yek..xpayah letak tepi2 jalan..kang semut la hurung, anjing la datang..

nama baby tuh mungkin Hani Aliya Maisarah..entah la guana ejaan dia..takut abg aku buat pelik2 nak nmpak vazz kan...kakak Maisarah ni nama Hani Syahirah...haha..tau tak nama ni aku yg bagi...panggil Hani...nmpaknya abg aku pon dah teruskan kalao pompuan mesti ada Hani depan..kami dah biasakan diri panggil baby tuh Maisarah...moga membesar dgn baek ye..

****************************

belom mula buat slide..aduyai pemaleh nyo raso...camano nk mulakan ek....semangat dah terbang sebab asek sgt fokus kat TV..haha..

P/s: kat mana buku aku ek...harap2 beredar dgn baek kalangan kwn2...jangan hujung2 hilang sudah..

2 comments:

Anonymous said...

hehe tahniah oppa for da newborn...n dun wori buku tu tgh brjln..last info ada di klangan geng hazni...mtk2 slmt smpai ke destinasi..=p..-chenta-

Kunangsepi said...

bagus2....hrp2 tak hilang lah buku tuh..

hehe..comey sgt maisarah tuh..nanti bila2 aku letak gambo...