Saturday, April 17, 2010

Paling comel

Turun bwh bukak tv..petang2 ni bosan gak...sabtu biasa aku xtau nak tgk apa..biasa tunggu Muzik2 pukul 5..tapi skrg jam 3..

bukak TV2...eh dah tukar nama dah Hits 1...jadi Gah 1..apa2 je lah..mcm xmasok jek..ada E-one n Zehra Zambri...igt Zehra artis undangan, rupanya dia pengacara bersama ganti Nabila yg sarat mengandung..

punya la E-one tuh conquer bercakap smpai aku rasa mcm Zehra tuh mcm undangan jek..alih2 kuar Nana n Achik..dorg nyanyi lagu baru..ye mmg baru, sbb lagu2 dorg aku tau...Resipi Berkasih, Gurauan Berkasih, Memori Berkasih, Tatasuria atau paling glamer Paling Comel...

lagu baru ni best la..Nana masih maintain sore dia..Achik masih mendayu2 mcm zaman Spin dulu..tengok dorg ni, aku msg Fakrol..dia ni minat gak duet ni...dia balas~perlu ke nak bgtau aku ko tgh tgk Nana ngan Achik..haha..

tukar2 channel lain, then hujung2 kembali ke TV2..Achik tgh nyanyi sorang2..eh mana Nana tadi...xde plak dah..lagu apa ni ek.pon xpernah dgr...tapi mcm boleh layan jek..

*****************************************************************************

Pukul 9 mak tepon kata berita TV3 kuar Achik meninggal..terkejut la gue...bukan tadi petang aku tgk dia sihat jek nyanyi kat TV2...rupanya lepas disiasat dia kemalangan ngeri..siap terbakar lagi Estima dia bwk....

Ya Allah, cepatnya masa berlalu, tadi jek tgk Achik ni..skang dpt berita dia dah xde...rasa mmg ajal maut ni boleh dtg bila2 jek..

Takziah buat keluarga Achik...Al-fatihah...seorang lagi artis berbakat pergi selepas Yanie dan Din Beramboi...

P/s: zaman lagu Paling Comel ni mak aku minat giler dorg ni..siap nak beli kaset tau, dah smpai dah kedai kaset, tapi malu nak mintak....alih2 beli jek kaset ceramah Ustzah Norbahyah..haha...mcm2..

3 comments:

dazzrique said...

yanie?
yanie mana lak ni yg meninggal?

Kunangsepi said...

yanie mentor

dazzrique said...

uik? bila?
sakit apa?