Monday, May 10, 2010

Aku ditag semula

hish roha ni..aku tag ko leh plak ko tag bende sama....lain kali bagi la tugas yg mencabar sket....haha...oklah aku kan dah grad ni..haha...

citer dia gini...aku jadi committee taaruf week...masa ni 1st tyme ni aku join...masa kita tahun 2 kot..

ok pendekkan citer..aku jadi com sport n recreation..so, antara sukaneka yg kami buat kat padang...tuh yg main..tapi kami ada mcm2 plan nak wat kat KOM..salah satu nak wat explorace..nak dera junior2 tuh naik turun KOM tuh sambil dorg belajar tempat2 utama kat situ..

aku n Marlisa (dak medic 5th year skang ni) gi la cari eye clinic..kami nak buat per ek..ooh, nak kenal jalan sebab kang junior tanya taktau plak...

masa tuh aku mmg xtau KOM punya peta..aku baru 4 bulan dtg Kuantan campus lepas 4 bulan kat Gombak...yg tau KOS je la..

so...kami jalan2 tingkat brp ntah..cari eye clinic tuh...sesat tau..dia pon xtau katne....aku lagila...nampak ada makcik tuh ngan sorg laki ni jalan menghala kami..

aku dengan konsep ko-xtanya-ko-sendiri-sesat maka beranilah tanya..ingatkan dorg staff kat situ la konon2..eye clinic katne ek?

makcik pandang pelik jek..n kata xtahu...FYI, mata dak laki tuh pon merah giler...tergelak mengekeh2 si Marlisa tuh kat aku..ko tau sampai dia terduduk2 jap gelak kaw2..aku yg tgk dia gelak pon sama gelak gak...

ko tau ke napa..

sbb aku yakin giler tanya katne clinic kat patient luar yg baru dtg nak cari gak..haha...marlisa kata keyakinan aku tuh yg wat lawak tuh..ada ke main bedal je tanya org..tgk2 la mata org tuh pon sakit..haha...

P/s: roha sila gelak2 berpura2 utk mengambil hati aku...haha..

3 comments:

iShLiBeTiSh said...

hahahha..srius aku xde rase nk gelak,tp ble smpai ayat "mata dak laki tuh pon merah giler",dgn ekhlas+spontan aku tegelak...!
hahaha..aku leh byg prasaan bdak laki tuh...msti makcik tu pk,"baeknye bdak ni,xyah aku tanye die dh mention psal klinik mata"..
skali ko pn buta peta daaa....hahaha..oke2,aku bg 89.999%!! ^_^

Kunangsepi said...

haha..amboi2..xlawak ek..haha..malu aku...

89.999% dibundarkan jadilah 90%..yeay..A kot..

iShLiBeTiSh said...

kire lawak aa tu sb aku bjaye gelak akhirnye...gelak ekhlas plak tu..bkn sng woo nk bg aku ekhlas..haha..
ye ye,aku mmg examiner yg baek,xkdekut mrkah.. ;P