Sunday, May 30, 2010

Penat lelahku



ni 3 salinan yang perlu dihantar....salinan ni penting utk 50 m dari examiner....pas dicheck, fuh banyak gak la nak kena betolkan....mula2 aku merungut, sbb dah mls nak betolkan bende alah ni..tapi now, aku puas hati, sbb my last hard cover adalah bersih kot dr silap2..haha....kalau ada jugak buat2 xnmpak jek..ada aku kesah?haha..



ni hasil akhir hard cover...tq buat mun yg tlg hantar wat hard cover kat UPM...aku rasa hepi tiap kali pandang buku hijau ni..like, OMG, this is my research..xsangka aku berjaya gak wat buku ni...penat lelah datang lab tiap2 hari tmasok sabtu n ahad..cuti mid sem pon aku sorg2 wat...

fyi, research aku ni aku repeat 3 kali okay..sbb 2 kali failed...haha...fed up gak mula2..tapi kena teruskan..skrg, rasa asal bukak jek, teringat moment2 dlm lab, bwk radio sbb sunyi sgt lab parasit tuh, duang bwk sejadah, so kami mmg solat kat prep room lab tuh jek...stylo r....n xleh lupa saat kena bilang parasit tuh n RBC..fuh berpinau mata banyak kot slide...akhirnya..alhamdulillah pada-Mu Ya Allah..

No comments: