Thursday, May 20, 2010

Seloka ria di pagi buta

dah jam 7 pagi tapi xtido2....hmmm....aku xleh tido la mlm ni..final touch utk thesis sebelum nak bukukan.....entah apa la yg xkena sampai xngantuk2 ni..mgkin bb tiap hari tido lambat, mata ni dah xtau bila patot tutup n bila patot ngadap tenet..haha..

apa ek perasaan dah nak jilidkan thesis...hmm...hepi la....sume pon rasa yang sama aku rasa...mesti sume kata lega...terharu..gembira....sedey nak tinggalkan UIA...haha..

bagi aku, moment aku jmp examiner 2 pon dah cukup hepi...yelah, dia tengok sekali lalu n detect sket je silap2 aku...dia pon puas hati sebenarnya so xdela nak sengsarakan hidop aku lagik...

examiner 1 aku bagi Rabu n dia pulang balik smlm...masa aku dtg bilik dia gelap semacam jek..pulas2 tombol n bagi salam...rupanya ada je org..pelik la...patot kalo ada org lampu pasang..hmm...dia pon bg balik corrected version aku...dia kata not so much corrections...fuh lega dgr ayat tuh...

yg major cuma kena tmbh standard deviation kat graph aku...tu pon susah..aku xgeti..terpaksalah minx ize ajar..haha...sampai jam 1 pagi baru balik umah...pdhal tggu dia balik lmbt kot...

lagi satu table aku kena wat vertical...aku xbuat pon...xpyh la...mcm pelik jek...xcomey la...aku nak biar jek...

so, this thesis dah lepas....examiner 1 ada tunjuk cth thesis Master dia..mangaih punya tebal plak tuh...yelah...master pny standard lagi tinggi...my supervisor pny pon tebal je aku tgk...lom lagi phd examiner 2..fuh, xnak kalah...

aku tgk saiz ketebalan tu pon dah psiko giler rasa....hmm...agak2 guana aku wat nanti ek?????xtau la....ada rezeki aku wat gak la tebal2 gitu...

till then, jom gi print thesis ni jom!

2 comments:

Anonymous said...

congrate2x!!!..asl xkua komen aku td..hahaa xpo ler..~enna

Kunangsepi said...

komen gapo dio tadi cik enna weh...rugi xsempat nak baca...huhu..congratz utk ko gak...