Thursday, February 12, 2009

Fesyenmu menjengkelkanku



Can you spot the not?

sumenya baik di mataku..2 pengacara tgh syok sendiri berusaha sedaya mungkin nak bestkan Mystarz LG..pastu bila aku fokus kan Anne yg belah kanan tu lah..aku perasan satu bende yg obvious giler..

bila aku perhati leklok pebende yg tak kena..rupa2nya...jeng3..

ada mcm satu simbol SALIB kat baju Anne nih..ye yg cross hitam tu lah..yg bhgian dlm kan hitam n dibiar terdedah kat tgh..tali pinggang besau gedabak tu pulak hitam..ye..hasilnya jadilah tanda salib yg sgt menonjol..aku pon pelik la..sapa pereka fesyen nih..walaupon mungkin dia non Muslim tapi dia kena la amek pengajaran isu Adlin pakai rantai bentuk salib masa kritik AF6..

mungkin fesyen error la kut jadi cenggini..whatever la kan..still aku nak pesan la kat artis2 nih..Can you please be more sensitive with ur dress? Selain berkemban satu kesalahan, yang ada salib ni mcm mana..lagi la berganda2 kesalahnnya kan..taktau la nak kata apa..

2 comments:

zick said...

ish3..xbajet lngsong awek aku leh pakai bju cmni.huhu..sory everyone.

Kunangsepi said...

banyak la cengkadak ko..tu isteri orang weh..