Tuesday, February 3, 2009

Intan, kok kamu sedih aja?



Orang di Utara bilang langit itu indah..

Aku diam..

Orang di Selatan bilang laut itu indah..

Aku diam..

Orang di Timur bilang bintang itu indah..

Aku diam..

Orang di Barat bilang permata itu indah..

Aku diam..

Orang di Utara, Selatan, Timur, dan Barat diam..

Bila aku bilang kamu yg paling indah..



*Best kan puisi nih..ni bukan ciptaan aku la..ni ayat Rado masa dia nak propose Intan dlm Sinetron Intan di Astro Prima..so romantic..tapi cerita nih makin meleret giler..FYI, skang dah masuk 164 episod...n fakta yg aku dah buang masa giler babai tgk tiap malam sejak Episod 1 mmg pelik..Oh..tak jugak..dulu kul 11 mlm aku selalu layan Luz Clarita kat Astro Ria..masa tuh sama mcm sekarang..satu keluarga tgk..tak ketinggalan abang n kakak ipar aku kat umah masing2..asal balik umah aku jek selok bergosip pasal Intan..huhu..tulah penangan drama Indonesia..kalau dulu telenovela Latin..tak tau la nak jadi ape..

PS: harap2 Intan dpt kawen ngan Rado at the end..kalau tak mmg siap la..aku kutuk buat entry khas utk Intan..

No comments: