Wednesday, September 16, 2009

3 hari sebelom raya



bosan ngan FB bila most of my frenz dah balik kampung..maka yg ada broadband tuh boleh la nak on, yg xde streamyx kat umah sume sudah menyepi..mcm kosong je FB tuh takde dorang..sepi sangat kat situ..nak chat pon xtau la dgn sapa..yg online pon bukan rapat sgt, xde bende nak ditanya...

chat ni mmg boleh merapatkan kita dgn org laen..macam aku, aku chat gak la ngan org yg xrapat..xpe la mungkin dlm dunia realiti kita xkenal or mungkin xbertegor sapa sangat kan..dlm dunia maya semua berubah..yg jauh dirapatkan..kita boleh saling kenal, tanya kabar..tukar2 pendapat..sbb tuh FB org minat..salah satu sebab chat la..kita leh tau sapa yg tgh online kan..

tapi kalau musim2 raya mcm ni org takdela masa nak berfacebooking..sume pakat pi beraya jek..tak kojo la nak sibuk2 ngadap laptop bagai..ingat raya setahun sekali, selain godaan TV, tenet jugak jadi cabaran...

oo, puasa tinggal 3 hari je lagi..sedih sgt nk tinggal bulan mulia ni..mcm cepat je masa berlalu..moga Ramadhan akan datang aku masih ada untuk terus beribadah..

pas raya nanti ada satu lagi midterm lom selesai..assignment bersepah2, visit la, election sciencess la...paling penting hopefully my FYP can start pas raya nanti..bila la madam nak masuk kerja..payah sungguh jarak jauh ni, takleh berbincang elok2...go through journal sama2...

paling pening ada ke semalam aku terbawa2 dlm mimpi pasal FYP...leh tau aku mimpi aku tukar tajuk, n kaji boleh tak extract tuh digunakan utk bunuh kerengga..mmg takbes tol la...dlm byk2 binatang mana la dtgnya kerengga tuh..lagipon perlu ke nak bunuh dorg..biar jela dorg berumah aman damai...punyalah pikir FYP, siap tukar tajuk yg xtahan tuh..hish, taknak lah...penat tau nak wat literature review..

No comments: