Friday, September 11, 2009

Tahajjud Cinta



Kau datang ketika duka..
dan bintang bercahya..
tunjukku ke jalan syurga..

kau datang ketika duka..
dan bintang bercahya..
tunjukku ke jalan syurga..

ku haus di tengah laut..
lemas mencari tempat berpaut..
kirimkan aku kekuatan..
serta pedoman di kesesatan..

ku sunyi dalam gembira..
perih pedih tanggung derita..
sungguh aku bukan wali..
yang suci dari hina dan benci..

kau datang ketika duka..
dan bintang bercahya..
tunjukku ke jalan syurga..

terlalu lama aku mencuba..
terlalu banyak..
cinta yang ku damba..
tiada yang sempurna..
hanyalah fana..
Tuhan, ampuni hamba-Mu..

kau datang ketika duka..
dan bintang bercahya..
tunjukku ke jalan syurga..

ku rebah di dada malam..
memecah dendam yang lama diam..
ku tanggalkan baju dunia..
dakapku dengan selimut syurga..
ya Tuhanku hanya padamu..
tempat mengadu segala rindu..
limpahi ku rahmat kasihmu..
dalam tahajjud cinta bersujud..



lagu ni penuh makna2 mendalam..dah lama aku tunggu Siti keluar lagu rohani mcm ni...sgt mendalam, meremang aku rasa...boleh menimbulkan keinsafan..lagu ni relate ngan kita sebab mmg bait2 lirik dia menyentuh hubungan kita dgn Khaliq...vokal Siti sgt best...ni boleh jadi lagu top 2009...nak dengar???ni videonya..

No comments: