Tuesday, May 12, 2009

4 berita 1 pesona=aku ;p

Nak citer apa ek..korang rindu aku ke..ala korang ni, xpayah la rindu2an jadi kenang2an..insan tersayang kini milik orang..ha sudah melalut lak nyanyi lagu Scoin ke apa..

Kita mulakan dgn berita satu:

...GUE DISURUH MASUK DAN LHO KELUAR AJA DEH,BUKAN MILIKMU..CUMAN BEBERAPA JAM, NAH SKRG GUE YG DISURUH KELUAR..PUSING DEH KAYAK GINI..WADUH, MENDINGAN GUE BUKAK KANTOR BAWAH POKOK AJA DEH...

korang mesti paham kan ayat di atas..aku malas nak citer lebih2 hal mahkamah ni.kang free2 je aku masuk lokap..hehe...serabut pala otak kalao bagi tumpuan sgt berita kt negeri pengeluar timah suatau masa dahulu..apa kata kita toksah amek cakne pasal politik dia, pening giler..padahal solusi termudah dia hanya BUBARKAN DUN..mcm la takde duit nak buat pilihanraya baru..sama jugak dari dok berbalah sampai PRU13 psl kerusi no satu tuh, sampai bila pon xhabis cerita..aiyo..

Berita no 2 aku masih belum pasti apa kesudahan nasibku n FYP ku..mana dia org office takde pon call aku..aku berhak tahu status aku skrg, karang aku gak kena blame lambat requst la..apa la..yg salah aku jugak..yg pening aku jugak..ntah mende ntah..

Berita no 3 aku kena anjurkan kempen derma darah utk student yg berpraktikal kat sini..ganjarannye jika dpt capai target 40 org kami dpt sijil, lawatan ke Unit Forensik n Pemakanan..kalau gagal hanya Forensik je lawatannya..lumayan giler kan..nak buat tuh mgkin susah bab nak deal ngan org atasan jek..dgn kekuatan team 19 org drp pelbagai IPTA, I believe I can fly..I believe I can touch the sky..mengarut lagi..Aku yakin dpt kot target..ntahla..

Berita last, korang tahu tak lagu baru finalis AF7..napa dia tak buat prtandingan macam tahun lepas..best gak komposer baru ngan irama yg baru..tgk lagu Akustacy tuh..best..hope sume finalis dp lagu yg meletop..cuma aku tak berkenan ngan Aril yg baru diserap masuk, tapi dah mula menggelabah nak mintak tukar lagu..dasar tak bersyulur punya org..

No comments: