Saturday, May 23, 2009

Bicarawara di malam buta

Bersiaran dri umahku ek,.sudah 3 minggu tak pulang, rindu la kat bilik ni..tapi kepulanganku ini disambut dentam dentum petir maha dahsyat..bunyi guruh sahut menyahut, cahaya kilat cerah memancar tiap saat..sgt menakutkan..elektrik pon padam..

Cuma sekali tuh dentuman guruh begitu kuat seolah2 ada benda yg disambarnya..cahaya begitu cerah n bunyinya cukup menakutkan..aku boleh kata itu bunyi guruh paling kuat seumur hidupku..entahla kenapa langit bertukar menjadi ganas malam tadi..

Tadi aku pi mahallah, aku nak tgk list nama yg berjaya..aku dpt bilik sorang2 kat Postgraduate punya block..haha..sungguh heaven la, rasa nak je bawak peti sejuk n TV serta Astro masuk..over sgt excited, sekali study tak ke mana pon..

Nanti kawan aku tlg amek kunci kat ofis sbb nak check kipas berfungsi ke tak..kalau rosak tukar la apa lagi..n kalau difikirkan ada banyak baik buruk la dok dlm balik ni..

Satu keburukan aku nampak hanya ada aku n Nisad je yg dok dlm..dak lain stay kat umah masing2..jadi aku agak kurang komunikasi la jumpa pon kat kelas la..tp sama jugak senario nya skrg aku dok umah lagi la terpencil..

kebaikannya aku leh balik bilik tido ke kalao ada gap kelas..tak la melepak kat umah org sambil tunggu next class..lebih santai la..kalaupon exam takdela aku kena sampai sejam awal untuk antisipasi sbrg kemungkinan buruk mcm keter wat hal ke..

yg penting rasa tak best tu ttp ada sebab geng2 senior dah takde..takleh lepak2 kat bilik dorg sbb skrg aku lah senior..aiyo..boringkah nanti..mungkin hidupku hanya berlegar2 kelas-tido-makan..FYP jangan lupa..

No comments: