Friday, May 15, 2009

Guru insan mulia

Sampai sekarang aku xpaham kenapa pensyarah takde Hari Pensyarah yg khas utk mengenang jasa mereka..hari ni 16 Mei Hari Guru, so aku ucapkan Selamat Hari Guru buat:

1-Ustazah Kalsom yg ajar aku mengaji sejak aku tadika sampai 9 tahun
2-Guru2 yg ajar aku ABC n 123 di Taski Annur Batu 8
3-Guru2 yg ajar aku selama 3 tahun di SK Batu 8 (1993-1995)
4-Muallim n Muallimah SR Al-Irsyad selama 3 tahun aku menuntut di sana(1995-1998)
5-Guru2 di SMA Al-Ihsan sejak aku form 1-form 5...tak kiralah cikgu ke, ustazah ke, guru ganti ke..
6-Guru2 yg ajar aku di Tuisyen Taman Tas n Bervisi
7-Guru2 yg pernah dtg sekolah aku ajar kelas petang
8-Pensyarah2 Matrikulasi UIA PJ
9-Pensyarah2 aku sejak sem 1-sem 6


Semoga kalian diberkati Allah, dikurniakan kesihatan yg baik, bahagia bersama keluarga tercinta, & diberi pahala yg berterusan atas segala ilmu yg aku amalkan..Amin..

No comments: