Monday, March 23, 2009

Camelia si kekasih gelapku



Camelia maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakanlah aku

[*]
Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

[**]
Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Back to [*][**]

Back to [**]

Camelia


Woi..this is very bad song lah..oleh kerana penghayatan Irwansyah sangat baik esp part nih-Sudah janganlah menangis lagi, etc, mari kita bayangkan dia yg main kayu tiga..aku sungguh tak berkenan betol la laki2 dayus mcm lagu ni..

Okay, first dia pi curang ngan kekasih dia n buat Camelia jadi pompuan simpanan..pastu dah kira buhsan, dah habis segala madu dihisap sesuka hati, pastu rilek jer suruh member berambus dlm hidup dia..tau pulak tuh takut awek dia tau pasal Camelia tuh..hish, sungguh tak patut kan..ko ingat dia tuh pelacur ke (ntah2 ye kan, siap kata takleh teman tidur lagi)..

Syahdu syahdan ko soh dia lupakan kisah sulit tuh..siap pesan jgn ungkit lagi..lagu ni sebenarnya mcm menggalakkan kecurangan..kalau sudah berani menentang gelora nafsu, sendiri mau ingatlah kawan..sebab tuh tak patot tol Irwansyah ni tinggalkan Camelia nya..patot ambek jadi bini kedua..

No comments: