Thursday, March 19, 2009

Seniorku, kamsahamnida..



Malam ni aku pi Future Scientist Appreciation Nite..ni adalah program kedua Biomedsss selepas Briefing Concentration tempoh hari..rasa sgt2 teruja nak pi mlm ni sebab aku nak tunjuk la la kat senior2 ku betapa mereka dihargai..aku mmg ada hubungan yg rapat dgn mereka..depa pon sikit kan..penting utk anda pelajar U berbaik dgn senior anda utk bertanya pengalaman mereka yg terlebih dahulu makan garam dr kita..

Aku dok jaga kaunter registration tadi..mcm sikit jer rasa brother yg datang or mmg itu jer jumlah brother dlm Department kami..suka tgk senior2 ku melaram tak hengat utk menunjukkan keterujaan mereka lagi sebulan nak grad..

Ada pertandingan persembahan, 1st year came up dgn idea bernas membuat pentomin ringkas pasal friendship..disudahi dgn lagu nasyid..it was very entertaining coz i laughed crazily esp babak si 3 Pondan serangkai nak ragging adik junior suruh basuh baju..menjadi sgt budak tuh belakon (dia debator kot, dulu aku judge dia kat UMP)..mungkin dia selalu nampak pondan2 ni bergaya over, sbb tuh penjiwaan dia sgt baik..ada ke masa Superhero dtg dia kata-Hmm..hensemnya..memang dasar pondan tak siap..hikhik..kelakar habis..tapi msg tuh ada..persahabatan itu tiada ternilai..

Tapi group batch aku yg wat lagu Suwa Suwe Kemoning jadi juara..pon best melihat bakat2 terpendam kwn2 sekelas aku dgn selambanya berpantun mengikut irama lagu..taknak komen byk2 nanti nampak aku bias pulak, kang mula Szakif kata-that's why ko tak boleh jadi hakim..hahaha..jgn sentap ye abg senior!

I enjoyed the night, mesti korang bangga kan naik pentas sorang2 terima cenderahati..bila pulak la turn adik2 aku nak wat malam yg gempak mcm ni tahun depan..confirm melaram habis nanti..huhu..cuma aku kalau boleh masa amek cenderahati nanti aku nak request la pasang lagu Winter Sonata la..baru syahdu syahdan nak berjalan..kalau takde sgt lagu Kim Jong Wook-Thirst pon jadi la..yg penting Korea okay..

P/s: Buat Mawi, Zubir, Safwan, Zaki, Muzaffar, Usop, Fahmi, Judin, etc (banyak no nak sebut, tak larat)..selamat tinggal kalian..terima kasih utk segala kenangan indah yg kita kongsi bersama..utk segala nasihat n tips2 study..utk segala sumber notes (Mawi)..utk Safwan kerana mengizinkan aku menumpang menonton Tv kat komputermu..kat Zubir yg sgt best, walaupun mula2 rasa tak tahan dgn kelancangan mulutmu, tapi skrg rasa takbest sgt kalau tak dgr ko laser2kan aku..Zubir, ko tetap 'ayam pencen' paling Gundavazz( ayat Liena Hangat) pernah aku jumpa..tetaplah berbakti kepada anak2 ayammu selagi kudrat masih ada..n last Zaki yg ajar aku nak ubah layout blog Kunangsepi ini..jasamu dikenang..Muzafar utk semua pengalaman yg ko pernah ceritakan utk panduan aku..

I WILL ALWAYS REMEMBER U ALL NEXT 1 YEAR..TILL WE MEET AGAIN, KAMSAHAMNIDA!

4 comments:

Unknown said...

:((

*terharu~

Unknown said...

btw, aku rindu berambut panjang semula. hehe.. takde kaitan... tpai rasanya pasni leh kot nak bela panjang2... wuuuhuuuu!!!

btw, nasehat aku, rapat2kan diri dengan junior. insha Allah next year diorang buatkan appreciation nite yang lebih gempak lagi untuk korang.

terima kaseh junior!!!

Kunangsepi said...

tulah pasal..aku ngan junior ni tak rapat sgt.,kalau jumnpe pon pandang2 gitu jelah..

mampos nanti dorang buat cikai2 je..

yg penting kerja kami dah selesai kan..

Unknown said...

jangan macam tu.. hidop satu kuliyah kena la bertegur2an.. bukannya besar mana kuliyah kite tu... masigng2 kena buang ego dan segan diri masing2... insha Allah akan murni hubungan antara senior dan junior :)