Friday, March 13, 2009

Ku mengerti kini



Menarilah dan terus tertawa..
Walau dunia tak seindah surga..
Bersyukurlah pada Yang Kuasa..
Cinta kita di dunia..
Selamanya..


P/s: Yahoo..member aku Apiz menang KOS Starz Nasyid Competition..sanggup ku korbankan OIAM 3 semata2 nak support dia kat Main Audi..nasib baik suara dia best, kalau tak nahas aku buat entry khas untk ko Piz..huhu...gurau jer..tahniah yek..lain kali jgn buat cuak org dok nyanyi di pinggir tangga..ko giler ke kang jatuh bedebuk kat situ bukan setakat ko je malu, aku lagi la terkedu seribu bahasa je..bawak2 la ke tengah sket, stage tuh besar lagi rasanya..huhu..

P/s: Buat Apiz..tahniah yek..patut la dulu selalu kutuk suara aku kat bilik..tau la aku sumbang (walaupon tetap melalak tak ingat dunia tanpa mengira pendarahan telinga yg dialami org sekeliling)..sekarang baru aku mengerti kenapa dulu ko bertepuk sorai sejurus aku hit note tertinggi aku tanpa sebarang pitching problem..rupanya ko MENGANJING aku yek..mentang2 suara best..eleh..

4 comments:

Unknown said...

rasenye bukan apiz sorang yang nyanyi dalam kumpulan tu? huhu~

Kunangsepi said...

bistu..nak kena dedicate kat sume dak CTS tuh..sudah..aku hanya pentingkan insan yg aku tau hati budinya..haha..

Unknown said...

pasal tu ko takleh jadik juri :P

Anonymous said...

ape bestnye sora apiz tu? macam kepala hawaw je..aku lagi suka zaki yg jadi judge aritu..dia memang "entertaining"..huhu