Wednesday, March 18, 2009

Jiwa Kacau

Sekarang aku jiwa kacau..

Tengah bergelut nak pikir tajuk Final Year Project..

Mula2 mcm nak amek tajuk Dr. T, tapi tajuk tuh lepas aku buat sedikit research agak membingungkan aku..

So, aku pergi approach Madam Asn propose tajuk Filariasis/ Elephantiasis, yg malang seribu malang cacing Brugia Malayi/ Brugia Timori/ Wucheria Bancrofti ni dpt dikesan dlm darah pesakit hanya waktu malam..aku tak tau pulak cacing ni nocturnal..ler, apa kejadahnya tunggu sehingga larut malam utk mengambil darah orang, dah sebijik macam Drakula..jadi tajuk ni sgt susah n leceh utk mengambil sampel..

Next, Madam suruh kami ber4 yg tak bertajuk lagi ni pikir something yg kami minat nak kaji pasal parasit ni..yeye..kena pikir sendiri, lagi payah..

Perlukah aku terus memulas otak mencari relevan tajuk? atau kembali ke pangkuan Dr. T walaupun aku pening memikirkan zinc dlm darah pekerja fotostat..Ya Rabbi, bantulah aku..

3 comments:

Unknown said...

nasihat aku, pilih tajuk yang ade mase depan yang cerah tapi tak terlalu menyusahkan, pasal selain fyp kena ade kelas core course concentration lagi. hehe...

rijalnaif said...

kaji pasal toxoplasma gondi jee....hehe

Anonymous said...

name penuh DR.T tu ape??